FAQ / Veel gestelde vragen
 

Op deze pagina beantwoorden wij een aantal veel aan ons gestelde vragen. Mocht u een vraag hebben en deze wordt niet op deze pagine beantwoord, neemt u dan gerust contact met ons op per mail of telefonisch (035-5885094) en wij zullen uw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.  

 

 

Waarom kiezen voor A.P.S.?

Met onze 25 jaar ervaring zijn wij in staat om de hoogste kwaliteit geborduurde emblemen te leveren tegen zeer scherpe prijzen; wij bieden een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Daarnaast hebben wij ook zeer ruime ervaring met de productie van sleutelhangers, speldjes, petten en t-shirts, waardoor wij een zeer breed klantenbestand opgebouwd hebben. 


Aan wie levert u zoal?

Wij leveren onze producten aan onder andere: scouting, motorclubs, sportverenigingen, vliegclubs, luchtmacht squadrons, marine schepen, marine squadrons, landmacht eenheden, politie, brandweer, ambulance-personeel, airsoft en paintball clubs,  etc.


Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

U kunt het makkelijkst telefonisch (035-5885094) of per email (aps@ziggo.nl) met ons opnemen.


Welke informatie moet ik aanleveren om zo snel mogelijk een offerte te kunnen ontvangen?

Wij kunnen u zo snel mogelijk een offerte sturen wanneer wij beschikken over de volgende informatie: 

• uw ontwerp (een .jpg of .bmp bestand is meestal het makkelijkst, maar andere bestandtypen zijn ook mogelijk)

• de gewenste grootte voor uw product (bijvoorbeeld welke grootte u wilt hebben voor uw emblemen)

• het aantal dat u wenst

• extra door u gewenste opties (bijvoorbeeld wanneer u klittenband op uw emblemen gestikt wilt hebben)

• de gewenste levertijd

• uw contactgegevens

• en alle extra informatie die relevant kan zijn


Welke bestandsformaten kan ik gebruiken om u het ontwerp te mailen?

Een simpel .jpg bestand is in de meeste gevallen het makkelijkst te gebruiken. Daarnaast kunnen wij ook diverse andere soorten bestanden gebruiken, waaronder .bmp of .gif. Als u zich afvraagt of wij ook het door u gebruikte bestandsformaat kunnen gebruiken, dan kunt u ons altijd een mailtje sturen met deze vraag.  


Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Heel simpel; u stuurt ons een email met uw ontwerp en uw wensen (zie hierboven voor een lijstje), waarna wij u zo snel mogelijk een offerte terug zullen sturen. Als u akkoord gaat met onze offerte kunt u dit laten weten per mail. Wij gaan vervolgens met uw opdracht aan de slag en zullen eerst een werktekening of proefmodel tonen alvorens we overgaan tot de uiteindelijke productie.


Hoe kiest u de kleuren voor mijn embleem, speldje of pet?

Bij onze keuze voor wat betreft de kleuren voor uw product (bijvoorbeeld de draad- of katoenkleur in het geval van emblemen) baseren wij ons uiteraard op het door u aangeleverde ontwerp. Van de beschikbare materiaalkleuren kiezen wij de kleuren die het beste aansluiten bij uw ontwerp. Met digitale tekenprogramma's kunnen miljoenen kleurtinten gemaakt worden, maar het aantal beschikbare draadkleuren beperkt zich bijvoorbeeld maar tot een enkele honderden. Er zal dus gezocht moeten worden naar materiaalkleuren die zo dicht mogelijk in de buurt van het ontwerp komen. Mocht u de beschikking hebben over pantone kleurennummers dan horen wij dit graag; dan kunnen wij hier gebruik van maken bij het zoeken naar de materiaalkleuren.


Hoe kan ik betalen? 

U kunt ons per bank betalen (overboeking) en indien nodig kunnen wij ook contante betalingen accepteren. 


Kan ik mijn bestelling annuleren?

Als wij nog niet begonnen zijn aan uw bestelling dan is het geen probleem om uw bestelling kosteloos te annuleren. Indien er al voorbereidingen getroffen zijn dan kunnen er kosten verbonden zijn aan het annuleren van uw bestelling (bijvoorbeeld de kosten voor de gemaakte borduurprogrammering of mal). Als de productie zelf al begonnen is dan is het helaas niet meer mogelijk om de bestelling te annuleren. 


 


A.P.S. | tel. 035-5885094 | aps@ziggo.nl